سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حق برایتان می گویم : بنده نمی تواند خدمتگزاردو پروردگار باشد و هرچه بکوشد، باز یکی را بر دیگری ترجیح خواهد داد. همچنین خدا دوستی و دنیا دوستی، برای شما جمع نخواهد شد . [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :26
کل بازدید :94608
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/3/1
12:58 ص

مردم روستا در آسفالت راه روستایی- ساخت حمام در روستا- تعمیرات مساجد- ساخت تکایا- (البته یکی از تکایا بنا به وصیت صاحب ان وقف شده است ) سلن ورزشی و ساخت گلزار شهدا کمک مالی بسیاری کرده اند.

سالن ورزش به مساحت 360 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون تومان تحت نظارت شرکت دخانیات ایران و با همیاری و تلاش اهالی روستا ساخته شده است، هم چنین گلزار شهدای روستا با همیاری مردم ساخته شده است.

دگر یاری :

شامل تمام کمکهای نقدی و مبنی بلاعوض که افراد دارای سرمایه به نیازمندان می کنند هم چنین اهالی روستا و آشنایان و اقوام به هنگام کاشت و برداشت محصولات به کسانی که نیروی کار کمی داشته باشند کمک می کنند.

در مراسم عزاداری و عروسی و مراسمهای دیگر که نیاز به کمک دیگران می باشد اهالی چه از نظر مالی و چه از نظر کاری و معنوی  به هم کمک می رسانند.

همیاری :

شامل دادن وام قرض الحسنه به اهالی و نیازمندان- پرداخت پول به هنگام عروسی و عزاداری به خانواده های که از نظر مالی دچار کمبود می باشند و نیز در هنگام نشاء برنج- چیدن میوه ها- پخت و پز در مراسم عروسیها و عزاداریها- مراسم یاد بود شهدا و دیگر مراسم همه اهالی به هم کمک می کنند.